
Polski Związek Tenisowy przy współpracy z Polską Organizacją Turystyczną wyprodukował dwa spoty promocyjne pod hasłem "Polska. Więcej niż myślisz". Bohaterką jednego z nich jest Magda Linette. Zdjęcia były nagrywane w Poznaniu, czyli rodzinnym mieście tenisistki miejscowego AZS-u. Filmy obejrzało już ponad 25 milionów osób na całym świecie.
Spoty promocyjne to efekt umowy pomiędzy Polskim Związkiem Tenisowym i Polską Organizacją Turystyczną (POT). W kampanii prowadzonej pod hasłem: „Polska więcej niż myślisz” wzięły udział cztery tenisistki Lotto PZT Team: Magdalena Fręch, Magda Linette, Maja Chwalińska i Katarzyna Kawa oraz najlepszy polski tenisista Hubert Hurkacz.
Miastem promowanym przez Magdę Linette jest jej rodzinny Poznań. Pozostali pokazali światu: Łódź, Szczecin, Wrocław oraz Zakopane.
Jestem bardzo szczęśliwy, że właśnie tenis uczestniczy w programie Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Polskiej Organizacji Turystycznej, jako jedna z nielicznych dyscyplin sportu. uważam, że pomysł promowania Polski na świecie poprzez sportowców jest idealny i wierzę, że przyniesie on wymierne korzyści
– przyznał Dariusz Łukaszewski, prezes Zarządu Polskiego Związku Tenisowego.
W innych produkcjach w ramach tej kampanii wzięli udział: skoczkowie narciarscy Kamil Stoch, Piotr Żyła i Maciej Kot, lekkoatletki Maria Andrejczyk i Natalia Bukowiecka, piłkarze Marcin Bułka i Bartosz Bereszyński, reprezentantki Polski w piłce ręcznej Monika Kobylińska i Aleksandra Olek, a także sportowcy z niepełnosprawnościami - Natalia Partyka, Rafał Wilk oraz Lucyna Kornobys.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android .
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie